Öğrenci İşlemleri

Bu belge öğrencinin Fakültemize kayıtlı olduğunu göstermek amacıyla düzenlenmiştir. Öğrenci Belgesi bulunduğu dönemde kayıt yenileme işlemi yapmış ve azami süreyi aşmamış öğrencilere verilmektedir.

Öğrenci Belgesi almaya hakkı bulunan Fakültemiz öğrencileri, öğrenci belgelerini AKSİS ve E-Devlet sistemi üzerinden “Elektronik İmzalı” şekilde temin edebilirler. Bu nedenle Fakültemize yapılan Islak İmzalı Öğrenci Belgesi müracaatları kabul edilmeyecek ve öğrenciler bu sistemlere yönlendirilecektir.

Öğrenci Belgesi, öğrencinin ilişiği kesilmediği sürece belgenin temin edildiği dönemin (Güz ya da Bahar yarıyılı) sonuna kadar kullanılabilir.

AKSİS üzerinden talep edilen belgeler fotokopi ile çoğaltılabildiği için aynı belgeden aynı dönem içinde birden fazla talep etmenize gerek yoktur.

Öğrenci Belgesini İNGİLİZCE olarak aynı şekilde alabilirsiniz.

E-DEVLET SİSTEMİ ÜZERİNDEN BELGE TALEBİ ADIMLARI
1. ADIM
E-Devlet sisteminden giriş yapıp, arama kısmına "Öğrenci Belgesi" yazarak belgenizi sorgulayın.

2. ADIM
Açılan ekrandan e-imzalı belgenizi oluşturabilirsiniz.

AKSİS OTOMASYON SİSTEMİ ÜZERİNDEN BELGE TALEBİ ADIMLARI
1. ADIM
https://aksis.istanbul.edu.tr adresinden kullanıcı adı ve şifre yazılarak sisteme giriş sağlanır.
Aksis Ekranı
2. ADIM
Açılan ekrandan "OBS" butonuna tıklanır.
Öğrenci Bilgi Sistemi Ekranı
3. ADIM
Açılan ekranda, sol menüde bulunan "Belge Talepleri" ve sağda bulunan "Yeni Talep" sekmesine tıklanır.
Belge Talepleri ekranı
4. ADIM
Açılan ekranda, talep edilen belgenin adına tıklanır ve belge yazdırılır.
Belge seçme ekranı

Bu belge azami süresini tamamladıklarından dolayı Öğrenci Belgesi alamayan öğrencilerin Fakültemizdeki kayıtlarının devam ettiğini göstermek amacıyla düzenlenmiştir.

Azami süreyi aşan öğrenciler (önlisans 4 yıl, lisans 7 yıl), Öğrenci Durum Belgesi’ni AKSİS üzerinden “Elektronik İmzalı” şekilde alabilir.

Öğrenci Durum Belgesi almaya hakkı bulunan Fakültemiz öğrencileri, Durum Belgesini AKSİS üzerinden “Elektronik İmzalı” şekilde temin edebilirler. Bu nedenle Fakültemize yapılan Islak İmzalı Öğrenci Durum Belgesi müracaatları kabul edilmeyecek ve öğrenciler bu sisteme yönlendirilecektir.

Öğrenci Durum Belgesi, öğrencinin ilişiği kesilmediği sürece belgenin temin edildiği dönemin (Güz ya da Bahar yarıyılı) sonuna kadar kullanılabilir.

AKSİS üzerinden talep edilen belgeler fotokopi ile çoğaltılabildiği için aynı belgeden aynı dönem içinde birden fazla talep etmenize gerek yoktur.

Belgenizi aşağıdaki görselde yer alan adımları tamamlayarak temin edebilirsiniz.


1. ADIM
https://aksis.istanbul.edu.tr adresinden kullanıcı adı ve şifre yazılarak sisteme giriş sağlanır.
Aksis Ekranı

2. ADIM
Açılan ekrandan "OBS" butonuna tıklanır.
Öğrenci Bilgi Sistemi Ekranı

3. ADIM
Açılan ekranda, sol menüde bulunan "Belge Talepleri" ve sağda bulunan "Yeni Talep" sekmesine tıklanır.
Belge Talepleri ekranı

4. ADIM
Açılan ekranda, talep edilen belgenin adına tıklanır ve belge yazdırılır.
Belge seçme ekranı

Kimlik Kartı Basım Şartları

  Kimlik kartları AKSİS otomasyon sistemi üzerindeki öğrenci fotoğrafları kullanılarak basılacaktır. Bu sebeple fotoğraflarınızın güncel ve vesikalık formatta olması gerekmektedir. Aksi takdirde kimlik basımı işlemi yapılamamaktadır.
Kimlik Kartının Öğrenciye Teslimi

  Kimlik kartları fakültemizde dağıtılmamaktadır, kesin kayıt işleminden bir ay sonra öğrencilerimizin AKSİS sisteminde bulunan güncel adreslerine kargo ile gönderilir. (Kimlik kartında sorun yaşamamanız için AKSİS üzerinden adres bilgilerinizi güncelleyiniz.) Öğrenci kartı sadece öğrencinin kendisine teslim edilir. Önceki yıllarda kimlik kartlarını almayan öğrenciler fakültemiz öğrenci işlerinden teslim alabilirler.
Bandrol Uygulaması

  Önceki yıllarda fakültemize kayıtlı öğrenciler ve sonraki kayıt yaptıracak öğrenciler için kimlik kartlarının arkasındaki ilgili eğitim öğretim yılı alanına yapıştırılan bandrol uygulaması kaldırılmıştır.
Ulaşım Kart Hakkında

  Ulaşım kartı fakültemiz tarafından verilmemektedir. Paso (AKBİL/şehir içi ulaşım kartı) için fakültemizden aldığınız öğrenci belgesi ile bulunduğunuz şehirdeki ulaşım bürolarına başvurmanız gerekir.
Öğrenci Kimlik Kartı Kayıp İşleminde Yapılması Gerekenler

  Öğrenci kimlik kartı kaybedildiği takdirde herhangi bir ulusal veya yerel gazeteye kayıp ilanı verilmesi, 06200222 numaralı Halk Bankası hesabına Beyazıt Şube Kodunu (9820) kullanarak 20 TL ücret ödenmesi gerekmektedir.
  Yeni kimlik kartı alınmak istendiğine dair kişinin yazacağı ıslak imzalı dilekçe, gazete ilanı, banka dekontu veya ATM çıktısı ile fakültemizin öğrenci işlerine başvuru yapılması gerekmektedir.
file_copy Kimlik Kartı Talep Dilekçe Örneğini indirmek için tıklayınız.
Öğrenci Kimlik Kartı Kırılması Sonucu Yapılması Gereken İşlemler

  Kimlik kartının kırılması halinde yenisinin çıkarılabilmesi için 06200222 numaralı Halk Bankası hesabına Beyazıt Şube Kodunu (9820) kullanarak 20 TL yatırılması, yeni kimlik kartı alınmak istendiğine dair kişinin yazacağı ıslak imzalı dilekçe, kırılmış eski kimlik kartı, banka dekontu veya ATM çıktısı ile fakültemizin öğrenci işlerine başvuru yapılması gerekmektedir.
Öğrenci Kimlik Kartı Bilgilerinin (Ad-Soyad) Değişim İşlemleri

  Ad veya soyadı değişikliği nedeniyle yeni kimlik kartı çıkarıldığında herhangi bir ücret ödenmez.Öğrenci kimlik kartının Ad veya Soyad değişikliği nedeniyle yenisinin verilebilmesi için kişinin yazacağı ıslak imzalı dilekçe, güncel nüfus cüzdanı fotokopisi, eski öğrenci kimlik kartı ile fakültemizin öğrenci işlerine başvuru yapılması gerekmektedir.

Transkript Belgesi (Not Dökümü) öğrencinin Fakültemizdeki eğitimi boyunca aldığı dersleri ve bu derslerdeki başarı durumunu göstermek amacıyla düzenlenmiştir. Transkript Belgesi öğrencinin kayıt olduğu dönemin sonunda harf notlarının oluşmasından itibaren sisteme tanımlanır.

Fakültemiz öğrencileri, Transkript (Not Dökümü) Belgesini AKSİS ve E-Devlet sistemi üzerinden “Elektronik İmzalı” şekilde temin edebilirler. Bu nedenle Fakültemize yapılan Islak İmzalı Transkript (Not Dökümü) Belgesi müracaatları kabul edilmeyecek ve öğrenciler bu sistemlere yönlendirilecektir.

AKSİS üzerinden talep edilen belgeler fotokopi ile çoğaltılabildiği için aynı belgeden aynı dönem içinde birden fazla talep etmenize gerek yoktur.

Transkript Belgesini (Not Dökümü) İNGİLİZCE olarak aynı şekilde alabilirsiniz.

Belgenizi aşağıdaki görselde yer alan adımları tamamlayarak temin edebilirsiniz.


E-DEVLET SİSTEMİ ÜZERİNDEN BELGE TALEBİ ADIMLARI
1. ADIM
E-Devlet sisteminden giriş yapıp, arama kısmına "Transkript" yazarak belgenizi sorgulayın.

2. ADIM
Açılan ekrandan e-imzalı belgenizi oluşturabilirsiniz.

AKSİS OTOMASYON SİSTEMİ ÜZERİNDEN BELGE TALEBİ ADIMLARI
1. ADIM
https://aksis.istanbul.edu.tr adresinden kullanıcı adı ve şifre yazılarak sisteme giriş sağlanır.
Aksis Ekranı
2. ADIM
Açılan ekrandan "OBS" butonuna tıklanır.
Öğrenci Bilgi Sistemi Ekranı
3. ADIM
Açılan ekranda, sol menüde bulunan "Belge Talepleri" ve sağda bulunan "Yeni Talep" sekmesine tıklanır.
Belge Talepleri ekranı
4. ADIM
Açılan ekranda, talep edilen belgenin adına tıklanır ve belge yazdırılır.
Belge seçme ekranı


 GENEL AMAÇLI DİLEKÇE ÖRNEĞİ
 Dilekçe örneğini indirmek için tıklayınız
 KAYIT DONDURMA DİLEKÇE ÖRNEĞİ
 Dilekçe örneğini indirmek için tıklayınız
 KAYIT SİLDİRME DİLEKÇE ÖRNEĞİ
 Dilekçe örneğini indirmek için tıklayınız

 

 

 SINAV SONUCUNA İTİRAZ DİLEKÇE ÖRNEĞİ
 Dilekçe örneğini indirmek için tıklayınız
 ENGELLİ ÖĞRENCİ DİLEKÇE ÖRNEĞİ
 Dilekçe örneğini indirmek için tıklayınız
 ŞEHİT-GAZİ YAKINI DİLEKÇE ÖRNEĞİ
 Dilekçe örneğini indirmek için tıklayınız

 

 

 İADE TALEP DİLEKÇE ÖRNEĞİ
 Dilekçe örneğini indirmek için tıklayınız
 DİĞER ÜNİVERSİTELERDE YAZ OKULU ALMA BAŞVURU FORMU
 Başvuru formu örneğini indirmek için tıklayınız

Kayıt Dondurma İşlemi İle İlgili Bilinmesi Gerekenler

  Öğrenimine herhangi bir nedenle ara vermek isteyen öğrencilerimiz kayıt dondurma talebinde bulunabilirler.
library_books Kayıt dondurma işlemi, içinde bulunulan eğitim-öğretim yılında en az bir, en fazla iki yarıyıl için talep edilebilir. Bahar döneminde talepte bulunacak öğrenciler sadece bahar dönemini dondurmak için talepte bulunabilirler.
library_books Kayıt dondurma talepleri dönem başı kayıt yenileme tarih aralıklarında alınır.
library_books Kayıt dondurma işlemi, talep edilen sürenin sonunda otomatik olarak bitecektir.
library_books Kayıt dondurma süresi eğitim sürenizin yarısı kadardır. Örneğin 4 yıllık lisans programları için 2 yıl (4 dönem), 2 yıllık önlisans programları için 1 yıl (2 dönem).
library_books İlgili birim, dilekçenizdeki talebi değerlendirecek ve sonuç, size dilekçenizde belirtmiş olduğunuz GSM numaranıza SMS olarak bildirilecektir.
Öğrencimiz, Kayıt Dondurma Başvurusunda Bulunmak İçin Ne Yapmalıdır?

Kayıt dondurma talebinde bulunabilmek için AKSİS otomasyon sistemine (aksis.istanbul.edu.tr) giriş yapılır. OBS kısmından Öğrenim Bilgileri başlığı altındaki Talep İşlemleri menüsü tıklanır. Açılan sayfada Başvuru Türü bölümünden Kayıt Dondurma seçilir. Karar Grup ve İzin Türü bölümlerinden uygun seçenekler tercih edilir. Eğitim bilgisi bölümünde kayıt dondurulmak istenen bölüm seçilir. Talep nedeni bölümünde kayıt dondurma sebebi kısaca açıklanır. Doküman ekle bölümüne kayıt dondurma dilekçesi imzalı olarak yüklenir. Kaydet butonuna tıklanarak başvuru işlemi tamamlanır.

OBS üzerinde Kayıt Dondurma istek yerinin gösterildiği görsel
Kayıt dondurma dilekçesine ulaşmak için tıklayınız.

Kayıt Sildirme İşlemi İle İlgili Bilinmesi Gerekenler

Kayıt sildirme başvurusu, herhangi bir sebeple fakültemizdeki öğrenimine son vermek isteyen öğrencilerimize yönelik hazırlanmıştır. Kayıt silme başvurusu geri döndürülemez bir işlem olduğu için başvuru yapmadan önce dikkatli karar verilmelidir.
*İlgili birim, dilekçenizdeki talebi değerlendirecek ve sonuç, size dilekçenizde belirtmiş olduğunuz GSM numaranıza SMS olarak bildirilecektir.
Öğrencimiz, Kayıt Sildirme Başvurusunda Bulunmak İçin Ne Yapmalıdır?

Kayıt sildirme talebinde bulunabilmek için AKSİS otomasyon sistemine (aksis.istanbul.edu.tr) giriş yapılır. OBS kısmından Öğrenim Bilgileri başlığı altındaki Talep İşlemleri menüsü tıklanır. Açılan sayfada Başvuru Türü bölümünden Kayıt Silme, Karar Grup bölümünden ise Kayıt Silme (Kendi İsteği ile) seçeneği işaretlenir. Eğitim bilgisi bölümünde kayıt sildirmek istenen bölüm seçilir. Talep nedeni bölümünde kayıt sildirme sebebi kısaca açıklanır. Doküman ekle bölümüne kayıt sildirme dilekçesi imzalı olarak yüklenir. Kaydet butonuna tıklanarak başvuru işlemi tamamlanır.

OBS üzerinde Kayıt Sildirme istek yerinin gösterildiği görsel
Kayıt sildirme dilekçesine ulaşmak için tıklayınız.

Bu belge öğrencinin kayıt yenilemediği dönemde Öğrenci Belgesi ihtiyacının karşılanması amacıyla düzenlenmiştir.

Bulunduğu dönemde kayıt yenileme işlemi yapmayan öğrenciler (azami süreyi aşmamak kaydıyla), bu belgeyi AKSİS üzerinden “Elektronik İmzalı” şekilde alabilir. Bu durumdaki öğrenciler ayrıca E-Devlet sitemi üzerinden de “Elektronik İmzalı Öğrenci Belgesi (belgede pasif öğrenci olarak belirtilmektedir)” temin edebilir. Bu nedenle Fakültemize yapılan Islak İmzalı Öğrenci Kayıt Yenilemedi Belgesi müracaatları kabul edilmeyecek ve öğrenciler bu sistemlere yönlendirilecektir.

Öğrenci Kayıt Yenilemedi Belgesi, öğrencinin ilişiği kesilmediği sürece belgenin temin edildiği dönemin (Güz ya da Bahar yarıyılı) sonuna kadar kullanılabilir.

AKSİS üzerinden talep edilen belgeler fotokopi ile çoğaltılabildiği için aynı belgeden aynı dönem içinde birden fazla talep etmenize gerek yoktur.

Belgenizi aşağıdaki görselde yer alan adımları tamamlayarak temin edebilirsiniz.


1. ADIM
https://aksis.istanbul.edu.tr adresinden kullanıcı adı ve şifre yazılarak sisteme giriş sağlanır.
Aksis Ekranı

2. ADIM
Açılan ekrandan "OBS" butonuna tıklanır.
Öğrenci Bilgi Sistemi Ekranı

3. ADIM
Açılan ekranda, sol menüde bulunan "Belge Talepleri" ve sağda bulunan "Yeni Talep" sekmesine tıklanır.
Belge Talepleri ekranı

4. ADIM
Açılan ekranda, talep edilen belgenin adına tıklanır ve belge yazdırılır.
Belge seçme ekranı

Fakültemiz bünyesinde zorunlu staj ve uygulama dersi bulunan programlar aşağıdaki tabloda yer almaktadır. Öğrencilerimizin staj ve uygulama dersi ile ilgili duyuruları program web sayfalarından takip etmesi gerekmektedir.

2021-2022 eğitim öğretim yılından itibaren müfredatında “staj uygulaması” olan programlarımızın isimleri, stajın hangi sınıf ve yarıyılda yapılacağı ve ilgili stajın AKTS bilgileri aşağıdaki gibidir:

Program AdıDers AdıDers TürüDeğerlendirme TipiSınıfıDönemi Akts
Endüstri Mühendisliği Uzaktan Öğretim Lisans ProgramıÜretim StajıMesleki StajBaşarılı - Başarısız 3.sınıf    Bahar Dönemi (6. Yarıyıl)Yok
Endüstri Mühendisliği Uzaktan Öğretim Lisans ProgramıEndüstri Mühendisliği StajıMesleki StajBaşarılı - Başarısız4.sınıfBahar Dönemi (8. Yarıyıl)Yok

Hemşirelik Açıköğretim Lisans Tamamlama ProgramıKlinik Uygulama StajıMesleki StajBaşarılı - Başarısız 4.sınıfBahar Dönemi (8. Yarıyıl) Yok

Coğrafi Bilgi Sistemleri Uzaktan Öğretim Önlisans ProgramıCoğrafi Bilgi Sistemleri StajıMesleki StajBaşarılı - Başarısız 2.sınıf    Bahar Dönemi ( 4.Yarıyıl) 

Yok

Bankacılık ve Sigortacılık Uzaktan Öğretim Önlisans Programıİşyeri Uygulaması IStajBaşarılı - Başarısız 1.sınıf    Bahar Dönemi ( 2.Yarıyıl)5 Akts

Bankacılık ve Sigortacılık Uzaktan Öğretim Önlisans Programıİşyeri Uygulaması IIStajBaşarılı - Başarısız 2.sınıf    Bahar Dönemi ( 4.Yarıyıl) 5 Akts

Dış Ticaret Uzaktan Öğretim Önlisans Programıİşyeri Eğitimi IStajBaşarılı - Başarısız 1.sınıf    Bahar Dönemi ( 2.Yarıyıl) 8 Akts

Dış Ticaret Uzaktan Öğretim Önlisans Programıİşyeri Eğitimi IIStajBaşarılı - Başarısız 2.sınıf    Bahar Dönemi ( 4.Yarıyıl) 8 Akts

Çocuk Gelişimi Uzaktan Öğretim Önlisans ProgramıÇocuk Gelişimi ve EğitimiStajBaşarılı - Başarısız 2.sınıf    Bahar Dönemi ( 4.Yarıyıl) 5 Akts

Sosyal Hizmet Açıköğretim Lisans Tamamlama ProgramıSosyal Hizmette Blok UygulamaStaj Başarılı - Başarısız4.sınıfBahar Dönemi (8. Yarıyıl) 16 Akts

Çocuk Gelişimi Açıköğretim Önlisans ProgramıÇocuk Gelişimi UygulamasıStajBaşarılı - Başarısız 2.sınıf    Bahar Dönemi ( 4.Yarıyıl) 15 Akts

Çocuk Gelişimi Açıköğretim Lisans ProgramıÇocuk Gelişimi Uygulamaları IIStajBaşarılı - Başarısız4.sınıfBahar Dönemi (8. Yarıyıl) 5 Akts

İş Sağlığı ve Güvenliği Açıköğretim Lisans Programıİş Sağlığı ve Güvenliği UygulamasıStajBaşarılı - Başarısız4.sınıfBahar Dönemi (8. Yarıyıl) 15 Akts

Laborant ve Veteriner Sağlık Açıköğretim Önlisans ProgramıKlinik UygulamasıStajBaşarılı - Başarısız2.sınıfBahar Dönemi ( 4.Yarıyıl) 10 Akts


Yukarıda belirtilen programlarda öğretim gören öğrencilerimizin teorik ve uygulamalı dersler dışında; mesleki bilgi, beceri, davranış ve tutumlarını geliştirmeleri, sektör hakkında bilgi sahibi olmaları, iş hayatına kolay uyum sağlamaları, üretim ve hizmet ortamında yetiştirilmeleri amacıyla “staj uygulaması”nı tamamlamaları gerekmektedir. 

Staj Yerleri 

Stajlar, yurt içinde veya dışında resmi ya da özel kurumlarda yapılabilir. Staj yeri bulma sorumluluğu öğrenciye aittir. Stajlar, en az bir İş Sağlığı ve Güvenliği Uzmanı görevlendirilen işyerlerinde veya Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı’nca akredite edilmiş ortak sağlık ve güvenlik biriminde (OSGB) yapılabilir. Staj Süresi Fakültemiz tarafından 20 iş gününden az olmamak üzere ilgili programın niteliğine göre belirlenir. 

Staj Değerlendirme 

Staj değerlendirme usulü Başarılı/Başarısız olarak yapılacaktır. Stajları başarısız olarak değerlendirilen öğrenciler, bir sonraki yılda ve programın ilgili döneminde staj yapmak zorundadır.

 Staj Denkliği ve Muafiyet 

1- Yatay veya dikey geçişle kayıt yaptıran öğrencilerin, belgelendirdikleri takdirde, daha önceki bölümlerinde kabul edilmiş eski stajlarının geçerliliğine, Bölüm Staj Komisyonları tarafından belgelerin incelenmesi sonucu hazırlanacak görüş yazısı çerçevesinde Fakülte Yönetim Kurulu karar verir.

 2- Öğrenim gördüğü programla ilgili bir işte çalışmış veya çalışmakta olan öğrenciler, çalışma süresi ile unvanlarını belgelendirmek koşulu ile işletmede mesleki eğitim veya staj uygulamasından muaf olmak için başvuruda bulunabilir. Bu durumda ilgili intibak komisyonu başvuruları inceleyerek karar verir. 

Staj uygulaması olan programlarımız için “Staj Uygulama Esasları” ilgili programların web sayfalarında yayımlanacaktır


Bu belge öğrencinin Fakültemiz ile ilişiğinin mezuniyetle kesildiğini göstermek amacıyla düzenlenmiştir.

AKSİS te statüsü “MEZUN” olarak güncellenen öğrencilerimiz, AKSİS üzerinden “Elektronik İmzalı” şekilde diplomalarını temin edebilirler. Bu nedenle Fakültemize yapılan Islak İmzalı Diploma müracaatları kabul edilmeyecek ve öğrenciler bu sisteme yönlendirilecektir.

Elektronik olarak alınan diplomalar İngilizce olarak da diploma bilgisi yer almaktadır. Elektronik imzalı diploma AKSİS sisteminde oluştuğu tarihten itibaren istenildiği zaman çıktı olarak alınabilir. AKSİS üzerinden talep edilen belgeler fotokopi ile çoğaltılabildiği için aynı belgeden aynı dönem içinde birden fazla talep etmenize gerek yoktur.

NOT: Tescile gönderilmesi gereken programlarda diplomaların tescillenmiş halinin Fakültemizden alınması gerekmektedir.

Diplomayı İNGİLİZCE olarak aynı şekilde alabilirsiniz.

Belgenizi aşağıdaki görselde yer alan adımları tamamlayarak temin edebilirsiniz.


1. ADIM
https://aksis.istanbul.edu.tr adresinden kullanıcı adı ve şifre yazılarak sisteme giriş sağlanır.
Aksis Ekranı

2. ADIM
Açılan ekrandan "OBS" butonuna tıklanır.
Öğrenci Bilgi Sistemi Ekranı

3. ADIM
Açılan ekranda, sol menüde bulunan "Belge Talepleri" ve sağda bulunan "Yeni Talep" sekmesine tıklanır.
Belge Talepleri ekranı

4. ADIM
Açılan ekranda, talep edilen belgenin adına tıklanır ve belge yazdırılır.
Belge seçme ekranı

  Herhangi bir sosyal güvencesi bulunmayan yüksek öğrenim öğrencilerinin, 01.01.2012 tarihinden itibaren genel sağlık sigortası kapsamına gireceği ve bu durumdaki öğrencilerin sağlık giderlerinin, Sosyal Güvenlik Kurumu tarafından karşılanacağına dair İ.Ü.Rektörlüğü Sağlık, Kültür ve Spor Daire Başkanlığının yazısı ile bildirilmiştir. Genel Sağlık Sigortalılık Hakkı ve Tedavi Giderlerinin Karşılanması Hakkındaki Bilgilendirme yazısı ekte sunulmuştur.



“Sağlık

Özel Gereksinimli Öğrencilerimiz ile ilgili daha fazla bilgi almak için tıklayınız.

Bu belge öğrencinin Fakültemizdeki eğitim hayatı boyunca disiplin cezası alıp almadığını göstermek amacıyla düzenlenmiştir.

Öğrenciler Disiplin Cezası Durum Belgesini AKSİS üzerinden “Elektronik İmzalı” şekilde temin edebilirler. Bu nedenle Fakültemize yapılan Islak İmzalı Disiplin Cezası Durum Belgesi müracaatları kabul edilmeyecek ve öğrenciler bu sisteme yönlendirilecektir.

AKSİS üzerinden talep edilen belgeler fotokopi ile çoğaltılabildiği için aynı belgeden aynı dönem içinde birden fazla talep etmenize gerek yoktur.

Disiplin Cezası Durum Belgesini İNGİLİZCE olarak aynı şekilde alabilirsiniz.

Belgenizi aşağıdaki görselde yer alan adımları tamamlayarak temin edebilirsiniz


1. ADIM
https://aksis.istanbul.edu.tr adresinden kullanıcı adı ve şifre yazılarak sisteme giriş sağlanır.
Aksis Ekranı

2. ADIM
Açılan ekrandan "OBS" butonuna tıklanır.
Öğrenci Bilgi Sistemi Ekranı

3. ADIM
Açılan ekranda, sol menüde bulunan "Belge Talepleri" ve sağda bulunan "Yeni Talep" sekmesine tıklanır.
Belge Talepleri ekranı

4. ADIM
Açılan ekranda, talep edilen belgenin adına tıklanır ve belge yazdırılır.
Belge seçme ekranı

Bu belge öğrencinin Fakültemizdeki eğitim hayatı boyunca almış olduğu dersleri içerik bakımından açıklayıcı olması amacıyla düzenlenmiştir.

Öğrenciler Ders İçerik Özeti Belgesini AKSİS üzerinden “Elektronik İmzalı” şekilde temin edebilirler. Bu nedenle Fakültemize yapılan Islak İmzalı Ders İçerik Özeti müracaatları kabul edilmeyecek ve öğrenciler bu sisteme yönlendirilecektir.

AKSİS üzerinden talep edilen belgeler fotokopi ile çoğaltılabildiği için aynı belgeden aynı dönem içinde birden fazla talep etmenize gerek yoktur.

Ders İçerikleri Belgesini İNGİLİZCE olarak aynı şekilde alabilirsiniz.

Belgenizi aşağıdaki görselde yer alan adımları tamamlayarak temin edebilirsiniz.


1. ADIM
https://aksis.istanbul.edu.tr adresinden kullanıcı adı ve şifre yazılarak sisteme giriş sağlanır.
Aksis Ekranı

2. ADIM
Açılan ekrandan "OBS" butonuna tıklanır.
Öğrenci Bilgi Sistemi Ekranı

3. ADIM
Açılan ekranda, sol menüde bulunan "Belge Talepleri" ve sağda bulunan "Yeni Talep" sekmesine tıklanır.
Belge Talepleri ekranı

4. ADIM
Açılan ekranda, talep edilen belgenin adına tıklanır ve belge yazdırılır.
Belge seçme ekranı

 


Session state has created a session id, but cannot save it because the response was already flushed by the application.

Server Error in '/' Application.

Session state has created a session id, but cannot save it because the response was already flushed by the application.

Description: An unhandled exception occurred during the execution of the current web request. Please review the stack trace for more information about the error and where it originated in the code.

Exception Details: System.Web.HttpException: Session state has created a session id, but cannot save it because the response was already flushed by the application.

Source Error:

An unhandled exception was generated during the execution of the current web request. Information regarding the origin and location of the exception can be identified using the exception stack trace below.

Stack Trace:


[HttpException (0x80004005): Session state has created a session id, but cannot save it because the response was already flushed by the application.]
   System.Web.SessionState.SessionIDManager.SaveSessionID(HttpContext context, String id, Boolean& redirected, Boolean& cookieAdded) +3272576
   System.Web.SessionState.SessionStateModule.CreateSessionId() +54
   System.Web.SessionState.SessionStateModule.DelayedGetSessionId() +80
   System.Web.SessionState.SessionStateModule.ReleaseStateGetSessionID() +19
   System.Web.SessionState.SessionStateModule.OnReleaseState(Object source, EventArgs eventArgs) +545
   System.Web.SyncEventExecutionStep.System.Web.HttpApplication.IExecutionStep.Execute() +141
   System.Web.HttpApplication.ExecuteStepImpl(IExecutionStep step) +48
   System.Web.HttpApplication.ExecuteStep(IExecutionStep step, Boolean& completedSynchronously) +71


Version Information: Microsoft .NET Framework Version:4.0.30319; ASP.NET Version:4.7.2623.0