İkamet İzni İşlemleri / 2. Randevu Tarihi

25 Ekim 2016 tarihinde işlemleri yetişmeyen veya eksik evrakı olan yabancı uyruklu (uluslararası) öğrenciler için İl Göç İdaresi Müdürlüğü tarafından 15 Kasım 2016 tarihine ikinci bir randevu tarihi verilmiştir.

Bu doğrultuda yabancı uyruklu (uluslararası) öğrencilerin 15 Kasım 2016 Salı günü 10.00-16.00 saatleri arasında Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı Toplantı Odasında hazır bulunmaları gerekmektedir. Önceden randevu alınmış, gereken evrak toplanmış ve ödeme yapılmış olarak 15 Kasım 2016 tarihinde Üniversitemize gelecek İl Göç İdaresi yetkililerine evrakını teslim etmeyen öğrencilerin ikamet izni işlemleri yapılmayacaktır. 15 Kasım 2016 tarihi olarak belirlenen randevu tarihi dışında başka bir randevu tarihi verilmeyecektir.

Üniversitemize 2016-2017 eğitim-öğretim yılı Güz yarıyılında gelen/gelecek öğrencilerin;

· http://www.goc.gov.tr e-ikamet adresinden ikamet izni için randevu alması zorunludur.

· Öğrencilerin, ikamet izni için gereken evrakın hepsini temin etmesi zorunludur.

Yabancı uyruklu (uluslararası) öğrencilerin ikamet izni alabilmesi için gerekli evrak hakkında bilgiye http://ogrenci.istanbul.edu.tr/?p=8683 adresinden erişilebilmekte olup, gerekli evrak bilgisi ve detaylı duyuru metnine aşağıdaki dokümandan da ulaşılabilir.

İkamet İzni İşlemleri Duyurusu ve Gerekli Evrak Bilgisi